Regulamin sklepu

Ogólne

  1.      Właścicielem sklepu http://patriotyczna-rogatywka.pl/ jest  ROGATYWKA.PL LTD  Company No. 10446626,  13 Foxglove Gardens, DN34 5XN Grimsby, Wielka Brytania.
  2.      Rejestrując się w naszym systemie i wysyłając zamówienie akceptujesz zasady sprzedaży http://patriotyczna-rogatywka.pl/ oraz tego regulaminu.
  3.      Przedmiotem sprzedaży przez Internet są produkty wymienione w katalogu przedstawionym w sklepie internetowym http://patriotyczna-rogatywka.pl/ w chwili składania zamówienia.
  4.      http://patriotyczna-rogatywka.pl/ prowadzi działalność z terenu Wielkiej Brytanii, co oznacza, że posiadamy magazyn z produktami oferowanymi na naszej stronie właśnie tutaj.
  5.      Wysyłamy paczki na adresy na terenie Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii, Białorusi, USA, Kanady, Brazylii i Argentyny.
  6.      Towar zakupiony w internetowym sklepie http://patriotyczna-rogatywka.pl/ jest oryginalny i fabrycznie nowy.
  7.      Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia lub odrzucenia zamówienia.
  8.      Internetowy sklep http://patriotyczna-rogatywka.pl/ zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
  9.      Zdjęcia produktów na stronie http://patriotyczna-rogatywka.pl mogą różnić się od tego jak faktycznie wygląda produkt, dlatego podstawą zakupu jest opis produktu (chodzi o kolor).
  10.   Jeśli towar wysłany do klienta nie zostanie przez niego odebrany i zwrócony do nas, klient musi zapłacić za ponowną jego wysyłkę. Produkty ze zwróconej przesyłki mogą zostać sprzedane, więc w przypadku braku któregoś z nich, klient będzie musiał poczekać do czasu aż dany produkt będzie u nas ponownie dostępny w magazynie, a dopiero wtedy ponowna dostawa zostanie zrealizowana.
  11.   Dostawa towaru odbywa się na adres podany przez klienta, w polu "adres dostawy". Jeśli adres ten będzie nieprawidłowy i dostawca nie będzie potrafił go znaleźć, my nie odpowiadamy za taki stan rzeczy. Ewentualna ponowna dostawa odbędzie się wtedy na koszt klienta. Prosimy więc dokładnie sprawdzić, czy wpisany adres jest na pewno prawidłowy.
  12.   Każdy klient, bez podania powodu, ma prawo odstąpienia od umowy zakupionego na naszej stronie produktu. Może to zrobić w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia następnego po którym otrzymał produkt. W tym celu wymagane jest pisemne (mailowe) potwierdzenie chęci takiego zwrotu. Klient musi na swój koszt wysłać produkt adekwatnie zapakowany na nasz adres. Kwota pobrana zostanie zwrócona na konto z którego zamówienie było płacone, w maksymalnym okresie 30 dni roboczych.
  13.   W przypadku towaru, który błędnie został wysłany do klienta (nie ten produkt który został zamówiony), http://patriotyczna-rogatywka.pl/ zwróci koszt takiego produktu lub wyśle (bez dodatkowych kosztów dla klienta) odpowiedni produkt. W przypadku potrzeby odesłania takiego produktu przez klienta do nas, pokryjemy koszty wysyłki i opakowania po otrzymanej kopii rachunku za takie koszty.
  14.   Towar zakupiony jako przeceniony podlega takim samym regulacjom jak produkt normalny, z wyłączeniem zwrotu z powodu z którego ten produkt jest przeceniony.
  15.   Wszystkie znaki towarowe, zdjęcia produktów itp. są własnością ROGATYWKA.PL LTD.
  16.   Nie odpowiadamy za jakiekolwiek opóźnienia czy też zagubienia które są spowodowane ze strony przewoźnika. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami oraz zastosowanie się do naszych wskazówek (które pomogą w znalezieniu paczki). Jakiekolwiek zwroty w takich sytuacjach są decydowane przez nas indywidualnie.
  17.   Zastrzegamy prawo zmiany treści tego regulaminu bez uprzedzenia.

 

Reklamacje dotyczące towarów

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres http://patriotyczna-rogatywka.pl/

 ROGATYWKA.PL LTD zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Realizacja zamówienia

  1.      Po złożeniu zamówienia zamawiający otrzyma potwierdzenie pocztą elektroniczną, które jest równoznaczne z przyjęciem zamówienia do realizacji.
  2.      Zamawiający dostanie również maile, informujące go o aktualnym statusie zamówienia (gdy takowe zostanie w danej chwili zmienione przez http://patriotyczna-rogatywka.pl/ (najczęściej przy statusach "wstrzymane" i "anulowane", jako wyjaśnienie). Statusy zamówienia są następujące:
  • Przyjęte - Twoje zamówienie zostało przyjęte, czyli, że procedura składania zamówienia przeszła pomyślnie, włącznie z płatnością, która została zarejestrowana i potwierdzona. 
     
  • Realizowane - Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji, czyli, że w tej chwili pracownik sprawdza i przygotowuje Twoje zamówienie.
      
  • Wysłane - Twoje zamówienie zostało zrealizowane, czyli, że wszystkie produkty są bezpiecznie zapakowane, paczka zaadresowana i odebrana przez pracownika dostawcy.
      
  • Wstrzymane - Twoje zamówienie zostało wstrzymane. Może być to z powodu braku płatności, bądź płatności, która jest jeszcze realizowana i nie ma jej potwierdzenia. Zamówienie może też być wstrzymane w innych przypadkach, np. niekompletny adres dostawy, brak/uszkodzenie produktu z naszego magazynu, itp.
      
  • Anulowane - Twoje zamówienie zostało anulowane, czyli, że NIE będzie realizowane. W celu kupienia tych czy innych produktów, musi zostać złożone całkowicie nowe zamówienie w naszym sklepie.

  

  1.      Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Royal Mail. Nie oferujemy aktualnie żadnej innej możliwości dostawy ani odbioru osobistego.
  2.      Cena wysyłki jest stała przy dostawie Royal Mail, zaś inne rodzaje przesyłek mają cenę która bazuje na dokładnej wadze każdej przesyłki zgodnie z cennikiem Royal Mail.
  3.      Jakiekolwiek reklamacje odnośnie przedłużonego czasu dostawy, uszkodzenia paczki itp prosimy zgłaszać bezpośrednio do nas mailowo, gdzie poinformujemy Państwa o kolejnych krokach.

 

Czas realizacji zamówienia

 

Na terenie Wielkiej Brytanii  do 14 dni roboczych.

Na adres w pozostałych państwach Unii Europejskiej, Szwajcarii i Norwegii do 25 dni roboczych.

 

Paczki poprzez Royal Mail wysyłamy 6 dni w tygodniu, jednak warunki dostawy i wysyłki w soboty są inne niż te co od poniedziałku do piątku:

- Aby paczka została przygotowana i wysłana w sobotę, zamówienie MUSI być złożone do godziny 9.00 rano w sobotę. Jeśli będzie później, najprawdopodobniej będzie zrealizowane i nadane dopiero w poniedziałek.

WAŻNE: Zamówienia złożone po godzinie do której takie akceptujemy (16.00 od poniedziałku do piątku i 9.00 w soboty będą zrealizowane i nadane dnia następnego (oprócz niedziel i dni wolnych).

Royal Mail nie dostarczają przesyłek w dni wolne od pracy, tak jak: niedziele, "bank holidays", święta i inne, w których ich placówki są zamknięte. Z tego też powodu NIE jesteśmy w stanie wysyłać paczek w takie dni.

 

 

Zastrzegamy prawo dłuższej realizacji zamówienia z przyczyn od nas niezależnych.